Als toeleverancier in de evenementenbranche is het ons doel om de professional te ontzorgen. Dit doen we aan de hand van enkele sterke principes:
Persoonlijk, duidelijk, discreet en klantgericht
Tijdens het intensieve persoonlijke contact met onze klanten delen we positieve en kritische ervaringen waar de klant centraal staat. Wij inventariseren de wensen van onze klanten betrekken ze bij aankomende investeringen. Daarnaast worden klanten via social media en de nieuwsbrief regelmatig op de hoogte gebracht van ontwikkelingen binnen ons bedrijf.De prijsstelling is duidelijk, discreet en klantgericht. Bezorgkosten worden berekenend per postcode en kortingen hanteren we volgens de vooraf gemaakte afspraken. Door onze groothandelsfunctie bezorgen wij veelal bij de eindklant, waar wij discretie hoog in het vaandel houden. Ook voor spoedbezorgingen (bezorgen binnen 24 uur) en projecten buiten de reguliere openingstijden hebben we vaste prijzen.
Adviserend en oplossingsgericht
Door onze samenwerking met de diverse partners van Verhurend Nederland zijn we in staat tot grootse oplossingen. Wij delen graag onze kennis en ervaring van evenementen met onze klanten. Het jonge en enthousiaste team heeft als doel de verwachtingen van de klant te overtreffen. Onze klanten waarderen de flexibele aanpak, kwaliteit en het ‘out-of-the-box’ denken in oplossingen.Veiligheid, kwaliteit en zekerheid
Veiligheid staat bij ons hoog in het vaandel; zowel voor klant als medewerkers. Ons opleidingssysteem is hier dan ook op toegespitst. Zo beschikken alle chauffeurs over code95 en alle medewerkers op locatie over VCA.Voor onze verhuurmaterialen geldt dat we jonge en betrouwbare materialen verhuren. Hierdoor blijft de kwaliteit en bedrijfszekerheid van ons assortiment hoog. Bij materialen waar dit wettelijk vereist is, worden vanzelfsprekend periodiek keuringen uitgevoerd. Tevens worden alle materialen na iedere verhuring grondig gecontroleerd.
Wij streven naar een langdurige samenwerking met onze vaste leveranciers die ook bijdragen aan onze dienstverlening, kwaliteit, zekerheid, service en een juist MVO beleid.
Duurzaam voor mens en milieu
Afgelopen jaren hebben wij steeds alle kansen gepakt. Wij zijn gegroeid qua werknemers, wagenpark en verhuurassortiment. Dit brengt ook maatschappelijke verantwoordelijkheden met zich mee, die wij met plezier nastreven. Hoewel de verhuurmarkt het schoolvoorbeeld is van een circulaire economie, zijn we ons ervan bewust dat het altijd duurzamer kan. We kiezen voor de modernste bedrijfsvoertuigen in ons wagenpark en houden bij inkoop van nieuw materiaal rekening met de invloed op het milieu.
Wij evalueren ieder jaar de CO2-footprint om zo tot de juiste doelstellingen te komen om deze emissie verder te reduceren waar mogelijk. Als bedrijf spannen wij ons in om zoveel als mogelijk verbruik van energie en water te reduceren, evenals het reduceren en scheiden van afvalstromen. Het succes van onze onderneming zit voor het grootste deel in de betrokkenheid en motivatie van onze medewerkers. Naast onze erkenning als leerbedrijf (SBB) hebben wij goede arbeidsomstandigheden, een goede werksfeer en passende opleidingsmogelijkheden.
Wij vinden het belangrijk een waardevolle bijdrage aan de samenleving te leveren. De strijd tegen kanker houdt ons erg bezig; daarom sponsoren wij Kika en Team Westland.
Wij vinden het belangrijk een waardevolle bijdrage aan de samenleving te leveren. De strijd tegen kanker houdt ons erg bezig; daarom sponsoren wij Kika en Team Westland.